January 7, 2014

Selamat Datang 2014

Sedar tak sedar dah masuk tahun baru.. Welcome 2014!
semoga Allah berikan kesihatan yang secukupnya pada tahun ni..

2014, semakin berkurang ahli member dalam rumah.. sob sob sob.. turn k,ngah pulak duk jauh diasrama. w/p k,ngah jauh.. umie abah percaya dgn k.ngah.. insya Allah k.ngah senang bawak diri.. pandai jaga diri, pandai jaga maruah keluarga... dan k,ngah jugak anak yang cepat faham.. dan turut kata.

Pertengahan December 2013, alhamdullilah.. k,ngah dapat tiga offer sekolah berasrama.. satu dia reject awal2.. terus terang dia bagitahu k.ngah tak minat hafazan. jadik kami terpaksa ikut kehendak dia... antara dua offer.. satu paling dekat dgn rumah dan satu lagik jauhnye beratus-ratus KM. umie banyak kali try slow talk.. kalo kngah pilih yang dekat.. tetiap mnggu umi datang tengok.. tapi dia nekad nak masuk "Maahad.." w/p jauh beribu batu.. umie abah sentiasa bagi semangat.. insya Allah setiap pergorbanan tu ader manis di penghujungnya...

Mujur ayah mid & umie ha dekat dgn sekolah.. time emergency ader waris terdekat. jadik umie abah makin yakin utk lpas kan k.ngah belajar jauh di asrama.

Semoga k.ngah jadik anak yang solehah, Berjaya didunia dan akhirat. umie.. abah sentiasa doakan yang terbaik utk k.ngah.


tak sempat nk snap gambar ms kt sekolah.. dapat snap pn masa lepas registration day, itu pn kt umah ayah mid.. huhuhuh jadik laa k.ngah yea... nant kite snap byk2..