January 14, 2010

2010

Happy new year! Sebut tahun baru.. mest tak akan tertinggal dgn azam baru.. ape azam baru??
berazam dgn penuh semangat ni hahaha.. nak ksikk reno luar umah kami.. ermm semangat jer lebih.. tp poketnye x bersemangat hahaha...

Lepas blk dr bercoti2.. bermulaa laa kehidupan kami sekeluarga di rumah sendiri.. esoknya tu.. kami memunggah lagik brg2 yg tak tahu laa dtgnyee dr mana.. dah hangkut2.. ader lgkk berlonggok2 menunggu.. akhirnyaa 1st Jan .. kami settle kan semua2 nyee..

Alhamdulilah, skrg kami dpt duduk di rumah sndiri, anak2 pn bersekolah baru, abg adam n adek qyla pn di nursery br. Masa memula trasa kekokk jugak.. bilik kt atas.. dapo kt bwah.. selalu kt apartment mmu ni.. seme satu level.. nak ke dapo senang.. nak ke bilik senang.. sampaikan penah aku terlupaa aku letak tudung masa nk g keje.. di rumah skrg ni.. huhuhuh.. may b kena amek masa sket.. nk serasikan keadaan..

Ynag aku paling sukeee kt umh ni.. sbb kain baju ku cepattt keringg.. masa duk kt apartmen dulu.. aku yg mencarikk cahaya matahari.. nak kasik kering baju2 di ampaian.. skrg tidak lgk hehehe.. chaya mentari pastttii.. mngeringkan baju2 aku hehehe

walau camnee pon.. aku tetap bersyukur.. dgn aper yg Allah dh tetapkan.. semoga Allah berkati kehidupan kami sekeluarga! amenn!

Selamat tinggal x-jiran2 , sedeyy nk tinggalkan jiran2.. pd mama jue.. pd wanie.. pd k.nur.. pd miskiah.. pd yus.. pd seme2... miss ulos so much!

January 7, 2010

Coti Dec 2009

Coti dec 2009, abah bwk kami g Lost world of Tambun. Sebelom g tambun, kami g Juru-Penang.. saje lepak2 kt penang tu. Berbunga2 ati anak2 seme.. heheh sblm2 ni kami asik mikirkan pindah rumah n hangkut/punggah brg2.. Jom layan..

Juru-Penang

Lost World Of Tambun