November 24, 2009

Sawang

Lama betol umah ni dibiarkan kosong.. dah bersawang bagai.. kalo sape2 yg masuk.. mahu x jumpe jln keluo.. akekeke.. ni seme gara2.. dh ader rumah baru... kt FB.. umah kt sini dibiarkan.

Nak cite psal sakit mata, skrg ni musim sakit mata.. dah ramai family2 kt sini yg kena, member2 opis.. anak2 kt nursery.. bak kate doctor pn mmg musim virus sakit mata ni. Dr duk berhati2, akhirnya dpt jgk kt sorg anak aku.. saper lagik.. kalo x anak terunaku si adam rafyq. Tapi sakit mata dia agak lain.. mata jadik bengkak.. bebola mata merah2.. beriar.. bertaik.. (ermm nant aku tepekkan gambonye). skettnyeee seksaa nak ltkkan ubat kat mata dia.. dia akan menjerit2 meraung2.. kdg2 dia p nyorok x nak buh ubat mata huhuhuh.. mestii sakit gila tu..

Lepas 4 buah klinik aku keluar masuk hangkut adam ni, x baik2 n tak der aper2 perubahan.. maka larling ku suggestkan bwk g pakar mata. Lepas 2 kali jumpe pakar.. Alhamdullilah.. mata adam sembuh.. Hari2 adam ckp nk g skol, nk jumpe kengkawan..

Kami berharapp sgt2.. agaar jgn laa penyakit mata ni dpt kat anak2 yg lain.. lebih2 lagik kt adek qylaa.. amen!